Mensen staan centraal, al ruim dertig jaar
We doen het bij Heeren van Nuland altijd net even anders. Van onze huisvesting tot onze manier van samenwerken met leveranciers en medewerkers en van onze collectie tot onze presentatie. We kiezen er al 30 jaar lang heel bewust voor om geen doorgeefluik van onze merken te zijn. Met uiterste precisie en met onze klanten in het achterhoofd stellen we steeds nieuwe collecties samen. Dat gebeurt altijd in samenwerking met ons fantastische team.
We zijn er trots op een familiebedrijf te zijn. Als klant betekent het dat de kans groot is dat je in onze winkels iemand van onze eigen familie treft. Behalve Marieke en Carlos werken onze twee dochters Sophie en Juliëtte volop mee. Daarnaast krijgen we veel hulp van Luc, Romy, Justin en Ricardo.
Ook werken we samen met retailopleidingen op MBO- en HBO-niveau, waardoor er vaak enthousiaste stagiairs of afstudeerders meedraaien. Tot slot zijn ook onze twee ‘teamleiders’ van enorme waarde: de Rhodesian Ridgebacks Zadeh en Badu. Ze zijn opgeleid om altijd onopvallend in de winkel aanwezig te zijn.
We hechten heel veel waarde aan service. We zetten graag wat stappen extra, op allerlei vlakken.
Je kunt bijvoorbeeld winkelen op afspraak. Een telefoontje naar Oss of Den Bosch is genoeg om de afspraak samen in te plannen, buiten de openingstijden. Dat kan zijn omdat de vaste openingstijden lastig voor je zijn, omdat je extra aandacht wilt bij bijvoorbeeld de aankoop van een trouwpak, of wanneer je extra privacy wil, om wat voor reden dan ook.
Daarnaast werken we achter de schermen met een groot team aan professionele vermaak-opdrachten. Zonder extra kosten maken we jouw kleding vakkundig op maat. We worden er allemaal erg blij van als mensen die dat niet gewend zijn ineens kleding op maat vinden. Dat verdient iedereen.
We houden van onze leveranciers en zijn meer dan tevreden met de samenwerking die we met ze hebben. Maar toch staan bij Heeren van Nuland niet de merken, maar de mensen centraal.