Koffiepraat - Vrienden

Om ons dertigjarig bestaan te vieren, maakten we vorig jaar een magazine, waarin we ons verhaal vertelden. We werden bedolven onder leuke reacties. Onze website vertelde dat verhaal nog niet, vonden we. Nu wel, ondersteund met prachtige foto’s.

De vernieuwde website is gemaakt met hulp van een mooi team, waarvan een groot deel ook bij het magazine betrokken was. Ik ben trots op het resultaat. De foto’s, teksten en vormgeving laten zien en stralen uit wie we zijn en wat we doen. We doen het namelijk altijd net even anders. Ook op deze website.

Dat we geen webshop hebben is een bewuste keuze. We zien graag dat mensen naar één van onze winkels komen. Daar onderscheiden we ons. In onze missie staat heel mooi omschreven wat ons doel is: ‘De man met excellente service helpen om de kledingstijl te vinden die zijn persoonlijkheid sterker maakt.’ Dat is wat we doen. Of je het nu adviseren of ontzorgen noemt; we gebruiken onze kennis en ervaring om jou als klant centraal te zetten en zo goed mogelijk te helpen.

Eén van de dingen die we op de nieuwe website verder willen uitbouwen is de omgeving ‘Vrienden van Nuland’. We vragen je om je e-mailadres achter te laten. Dan krijg je zo nu en dan een leuke mail met trends, weetjes en tips. Ook laten we je profiteren van speciale acties en kortingen. Als vriend heb je een streepje voor. Mensen staan voor ons centraal en onze vrienden al helemaal.

Koffiepraat - Vrienden

Om ons dertigjarig bestaan te vieren, maakten we vorig jaar een magazine, waarin we ons verhaal vertelden. We werden bedolven onder leuke reacties. Onze website vertelde dat verhaal nog niet, vonden we. Nu wel, ondersteund met prachtige foto’s.

De vernieuwde website is gemaakt met hulp van een mooi team, waarvan een groot deel ook bij het magazine betrokken was. Ik ben trots op het resultaat. De foto’s, teksten en vormgeving laten zien en stralen uit wie we zijn en wat we doen. We doen het namelijk altijd net even anders. Ook op deze website.

Dat we geen webshop hebben is een bewuste keuze. We zien graag dat mensen naar één van onze winkels komen. Daar onderscheiden we ons. In onze missie staat heel mooi omschreven wat ons doel is: ‘De man met excellente service helpen om de kledingstijl te vinden die zijn persoonlijkheid sterker maakt.’ Dat is wat we doen. Of je het nu adviseren of ontzorgen noemt; we gebruiken onze kennis en ervaring om jou als klant centraal te zetten en zo goed mogelijk te helpen.

Eén van de dingen die we op de nieuwe website verder willen uitbouwen is de omgeving ‘Vrienden van Nuland’. We vragen je om je e-mailadres achter te laten. Dan krijg je zo nu en dan een leuke mail met trends, weetjes en tips. Ook laten we je profiteren van speciale acties en kortingen. Als vriend heb je een streepje voor. Mensen staan voor ons centraal en onze vrienden al helemaal.

  • HVN Blog: Help je kleding niet om zeep!

  • De Oetelschoen bij Heeren van Nuland

  • Koffiepraat - Vrienden

    Vrienden